onsdag 18 augusti 2010

Semester

Mamman o pappan, mamman o pappan, mamman o pappan - det blir lite enformigt så nu har jag bestämt mig för att ta lite semester från dem.

Började redan förra veckan:
Mån - heldag med farmor & farfar
Tis - halvdag med morbror Rolf
Ons - heldag med mormor & morfar
Tors - halvdag med morbror Rolf
Fre - med mamman
Lör - halvdag med mormor
Sön - familjedag

Det var kul med semester, därför har jag beslutat mig att börja på dagis, eller förskola som de vuxna kallar det. Smygstartar denna vecka med en timme om dagen. Pappan får följa med så han inte känner sig övergiven. (Men nästa vecka tänker jag skicka hem honom några timmar, schyyyyy - han vet inget än...)

1 kommentar:

Alice & Oskar sa...

JAg känner det, men tänk så mycke tålemod du har - jag skikat min mamma hem första dag jag var tilbake på dagiset - tror kanske din måte är lite bättre.... :D

Hoppas du har fått ett jätte bra dagis och jag ser frem emot att vi ska leke den 28

Kram Alice