måndag 26 mars 2012

Mamman rymde...

I fredags försvann mamman lagom till kvällsmaten. Hon skulle på galej med andra bloggande mammor (varför fick inte JAG följa med, det är ju brorsan och jag som har en blogg!).

Pappan stannade hemma hos oss; storebror fick pizza och jag fick titta på (!), men i gengäld fick jag blöta ner badrummet sen :-)

Mamman var borta jääääääättelänge, så jag fick somna utan henne, inte helt kul men man får väl unna henne lite god mat och gott sällskap. Hon kom hem med en fin påse med en massa saker i:



Annas hudvård
(på FB) 100 kr rabatt, Bodyshop Väla Body butter och 150 kr rabatt, Christels hudvård (på FB)och spa Creamy lotion, Hårvårdsbaren Schampoo, Kicks hudkräm, Konsthantverket ett halsband med en skyddsängel, OMtanken i Skåne plåtpennskrin med innehåll, Paradisparty, g-kräm och kondomer, Pimp your house Stålägg och 50 kr rabatt, Honeywell skyddsglasögon, Telenor mobilt bredband

Utlottning: Ansiktsbehandling med diamantslip, Make-up kväll för tjejer, Sugar scrub, Glasvas, Cup-cake kit, Stimulator de lux, Smyckeset, Presentkort Konst


Nästa gång vill jag följa med!
/Frej

Inga kommentarer: