tisdag 3 mars 2009

Vilgot är en snäll pojke!

I söndags var det mammans och pappans allra första bröllopsdag och de var på lokal och åt middag på den där kvarterskrogen som de var på den där förtrollade söndagskvällen den 31:e juli för några år sedan.
Dagen till ära så hade jag en liten överraskning åt dem... jag sov hela middagen, inte ett pip! Nja, inte så många iallafall.

På eftermiddagen firade de med champagnen som de fick på bröllopet och jag fick vara med hela tiden... nästan. Ett steg framåt i min medverkan om man jämför med förra gången.

1 kommentar:

Unknown sa...

Champagne era glidare...Men det e såklart Vilgot värd. Hoppas den smakade bra lille Vilgot, det är lika bra att börja i tid. Champagne e alltid ett säkert kort när man ska få töser på fall. (Fast om jag inte har fel för mig så e din mamma ganska het på öl också :-) Lättflörtad och öltokig. Kram på er