tisdag 20 oktober 2009

Ny viktklass

Halloj på er kära bloggföljare!

Idag har jag krossat några rekord och flyttat upp en viktklass. Ni kan nu titulera mig "Wilgot, the Giant" (visst låter det coolt på engelska?!).

Read and weap (av avundsjuka alltså):
Vikt: 9,01 kg (helt ny viktklass!)
Längd: 71,5 cm (100 cm - jag är på väg!)
Huvud: 47,5 (stort huvud = smart, så är det bara!)

Efter att M vägt och mätt mig så visade jag henne hur man flyttar händerna när man ska krypa, fast jag bestämde mig för att vänta med knäna till senare...


I eftermiddag ska jag hjälpa mormor och morfar att ta upp båten. Om ni har tur kan jag övertala mamman att ta en cool bild. Förresten, kan ni inte säga till henne att hon behöver öva på att ta bilder med sin mobilkamera - ibland, ofta tom, är jag alldeles suddig - skärpning mamman!!


Nu har jag inte tid med er längre - nu ska jag spana in vad mina bloggkompisar har för sig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Alltså det där med mobilkamera är ett klurigt mysterium. Ibland blir bilderna hur bra som helst och ibland toksuddiga. Så var inte för hård mot mamsen. Generellt funkar utomhusbilder mkt bättre.