tisdag 27 oktober 2009

Sen sist...

...har jag haft en schysst vecka. Hoppas ni även har haft det?!

Idag hade jag besök av William. Det är en stabil och lugn kille, vi ska nog kunna trivas ihop. Vi träffades första gången på öppna förskolan här i Ramlösa.

Där var mamman och jag för övrigt i eftermiddags. Det var bara jag, en lite yngre tjej (hon kan inte ens sitta själv) och en cooling som kunde GÅ. Han var lite läskig trots att han bara ville klappa mig på huvudet och krama tjejen (okej då, jag erkänner att jag var lite pipig, men till mitt försvar vill jag säga att mamman väckte mig alldeles för tidigt efter lunch!).

Imorgon ska vi njuta av vädret och ha picnic med grannen på förmiddagen. På eftermiddagen ska vi nog till St Olof och delta i deras rytmik. Det är ganska kul faktiskt: mamman försöker sjunga och jag får studsa, dansa och spela maracas samt hänga med de andra barnen. Hoppas det kommer någon jag känner.

Inga kommentarer: