söndag 25 januari 2009

En märklig sak hände i fredags...

... jag har liksom tillbringat senaste veckan i en liten plastbalja på hjul och haft det lugnt och skönt tillsammans med två rumskamrater som har tagit hand om mig. Sen fanns det en hel del flickor runt omkring som tittade till mig och petade på mig ibland.

Men, så hände det där i fredags... jag tog en liten middagslur vid lunchtid så där lagomt nöjd efter maten och så plötsligt när jag vaknade så satt jag i en liten stol och när jag tittade mig omkring så kände jag inte igen mig alls.

Den där grabben som har hängt med sen starten tog upp mig och gick runt och visade mig hur det såg ut på den nya platsen (jag tyckte rundvandringen var lite tråkig så jag somnade in en stund till).

Sen vaknade jag ett tag senare i en jättefin vagga som var kanonskön att sova i och hon som har hand om maten var visst också där och såg till att jag blev nöjd och glad.

Imorgon tänkte jag berätta om hur jag hade det innan jag kom hit till det nya boet.

Hepp!

Inga kommentarer: