fredag 30 januari 2009

Ensamma hemma

Idag var pappan och hälsade på en kamrat som heter Kontoret och han var borta hela dagen. Jag och mamman fick vara hemma helt själva, vi myste mest (jag sov) även om jag var lite grinig ibland. Som tur var kom mormor och morfar på besök och mormor gungade mig till sömns, det var mysigt och mamma blev glad för hon ville visst också sova. Farmor och farfar var också här idag, många besök blir det...
Vi fick (eller nåt) en ny fåtölj, den var cool, och randig. Där ska mamman sitta och ge mig mat när jag är hungrig och så kanske jag kan sova och filosofera lite och tänka på viktiga saker som vilken mobil jag ska hänga upp och vilken tid jag ska vakna inatt.


















Nu ska bara pappan bli färdig med den där gungstolen så att vi kan sitta och gunga också.

Nu har mamman somnat och jag och pappan har lite kvalitetstid i soffan. Jag hjälper honom med lite plattval från Ginza och anser att man aldrig kan få för många Bowie-plattor... och så bloggar jag lite.













En tanke slog mig plötligt... Undrar vilken frisyr jag kommer att ha när jag får hår.

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej o välkommen till världen lilla grabben. Du ska inte oroa dig så mycket för du kommer att bli såå väl omhändertagen. Men säg ifrån till mamman o pappan om de bestämmer för mycket över din frisyr.
Ha det riktigt gott
Hälsar
Els-Britt o Baltzar