måndag 26 januari 2009

Dokumentation, del 1

Jag lovade att berätta lite mer om vad som hände förra veckan och vi kan väl ta det steg för steg efter som mitt eget minne är lite luddigt och jag var som sagt rätt avslappnad och höll mig i bakgrunden.

Dag 1:
Detta borde varit fredagen den 16/1 och jag drog igång ganska tidigt så att mamman och pappan fick rusa iväg (pappan rusade i och för sig inte så mycket eftersom han är ganska disträ och gck mest fram och tillbaka och klockade värkar har de berättat för mig). Tror det var Calzonen kvällen innan som var startskottet till det hela. Fredagen var också lämplig eftersom det var fullbelagt på förlossningen dagen innan. Lite koll har man ju...

Klockan 17.09 tyckte jag det var lämpligt att titta fram och kolla läget lagom till kvällskvisten och fredagskänslan.














... redan 17.15 hade pappan sinnesnärvaro nog att få med mig på bild (jag tyckte dock inte jag blev så bra, himla ful mössa förresten). Mamman var bäst som jobbade hårt tillsammans med Vera och Christin och såg till att jag ploppade ut. Pappan var också ganska duktig och höll sig vid medvetande hela tiden.

Pappan och jag satt tillsammans efteråt och snackade igenom det hela och han pratade en del om lite låtar som vi lyssnade på.

Inga kommentarer: