lördag 31 januari 2009

E & C

Ikväll när jag skulle sova var jag inte trött alls. Det är ju i och för sig inte så konstigt när man har en innehållsrik dag att summera.














De glada kamraterna Emil och Cecilia från Lund, eller Ljunghusen som de numera visst bor i var här och hälsade på. (Ljunghusen ligger i Vellinge kommun och där är det visst bra att bo för där är friheten lite större, har jag hört... vad det nu kan innebära. Tror att det har något med glass att göra).

De petade lite på mig och var snälla och sen fick jag ett jättefint örngott som jag till en början ska ha som täcke eftersom jag inte är så lång, sen när jag har biffat till mig så ska jag skaffa en riktig kudde och sova på det fina örngottet.

Från kladdisarna fick jag ett förklapp (eller kanske en förklapp) med spöket Laban på som är bra att ha när man kladdar lite mycket och det tänker jag definitivt göra, framförallt när jag ska börja äta själv. Det har jag sett att de andra barnen gör så det ska jag också göra.
Verkar kul!

Vi tittade på den danska melodifestivalen på kvällen, de sjöng fint och jag sov.


Pssst! Pappan var nere och jobbade med gungstolen idag... han är duktig bara man är på honom lite.

Inga kommentarer: