söndag 1 februari 2009

Tufft träningspass

Idag var jag ute och körde ett hårt träningspass, så kallad orientering, dvs. tipspromenad med frågor... banan var så lång att vi fick bryta efter sjätte kontrollen. Vi skulle ju hinna med att fika också...













Jag fick träffa mina tre kusiner och min farbror och min, öh... min, jag vet inte vad hon är så jag får kalla henne Camilla istället. Vi fikade i klubbstugan och kände lite på träningsmiljön. Lelle var där och hälsade och jag fick se hur det ser ut när de gamle har tränat. Han luktade gott...

Jag har hört att pappan håller till där på tisdagarna, kanske ska jag också dit och testa någon dag. Pappan har lovat att gå igenom lite gamla banor så att jag är mentalt förberedd för knatteknatet om några år. Förhoppningsvis plockar han fram Grycksboträffen 1980 och sen analyserar vi vägval och tempoväxlingar och annat viktigt.




Jag har en jättefin mobil över min vagga, den har jag fått av Inge och Carl-Erik. Den är ganska space...

Inga kommentarer: