torsdag 5 februari 2009

Björn Borg

Undrar ifall mamman och pappan tror att jag ska bli tennisspelare när jag blir stor, en sån där Björn Borg typ eller nåt. Tillverka egna kalsonger och ha träram på racketen tills skogarna har försvunnit...
Jag vet inte, men de har iallafall gått och skaffat en Baby Björn som jag ska åka runt i. Den såg lite lökig ut, men efter en provrunda så kändes det riktigt bra. Somnade som en sten! Helt knockad, måste varit något behandlat material eller nåt som kom med i köpet.

Vet inte varför pappan ser så sur ut på bilden, får nog photoshoppa upp honom till en gladare status... fast han kanske blev nervös när han skulle bära på mig.


















Mamman säger att man bara får äta i sängen på sin födelsedag. Nu vet jag i och för sig inte vad som kännetecknar en födelsedag, men det måste ha varit en sån igår för jag fick ligga och äta i sängen inatt och sen liksom kunde jag rapa lite och somna gott. Inga smulor så långt ögat nådde... och inga hurrarop eller sånger eller paket heller för den delen...

Jag badade ikväll... vet inte riktigt om jag gillar det, fast jag har visst inget val, tror jag.

Inga kommentarer: