lördag 28 februari 2009

Summeringen

Ibland får man stanna upp och summera lite och fundera över livet sen stund. Jag satt (låg) och funderade över arbetsveckan som gick... vad hände egentligen? Förutom att det går fantastiskt bra för alla skidåkare... framförallt för de osvenska (det är därför jag kör lite smyg-norskt i färgsättningen).













Måndag - Idag var min kompis Thomas som bor i Singapore här och häslade på. Han är snäll och höll mig i famnen, jag somnade nog lite...
Tisdag - Bakade vi muffins
Onsdag - var ingen bra dag, lite knöligt... den stryker vi. Fast vi hann en runda på mammans kontor.
Torsdag - BVC-besök, nu väger jag 4 kg och är 54 cm lång...
Fredag - Mamman och jag var ute på äventyr och tittade på staden. Farfar var här och hälsade på och sen var jag på mitt första kalas när vi firade morbror Rolf i Rydebäck. Det var skojigt!


















Men, nu är det helg... trodde man inte i måndags, som vissa brukar säga!

Inga kommentarer: